آنچه عمران را به «آزادی واقعی» سوق داد

به نقل از خبرگزاری PTI، عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان اعتراف کرده است که در ماه مارس در بحبوحه تلاش‌های مخالفان برای سرنگونی دولت وی، پیشنهاد تمدید دوره تصدی ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش را داده است.آموزش انضباط به کودکان

چرا: این تحول یک روز پس از آن صورت می گیرد که سپهبد ندیم نجوم، رئیس آی اس آی پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی بی سابقه گفت که به فرمانده ارتش "پیشنهاد سودآور" برای تمدید نامحدود دوره تصدی خود در ماه مارس داده شد.

رئیس آی اس آی بدون نام بردن مستقیم از 70 ساله گفت: "این پیشنهاد رد شد. او (باجوا) آن را رد کرد زیرا می خواست این نهاد از نقشی بحث برانگیز به نقشی مشروطه برود." خان.

دعوای سیاسی: خان که سیاستمدار کریکت شده است، از آوریل، زمانی که وی پس از از دست دادن رای عدم اعتماد از قدرت برکنار شد، بی وقفه به دولت ائتلافی کنونی به رهبری نخست وزیر شهباز شریف حمله می کند، که به گفته وی بخشی از توطئه به رهبری ایالات متحده بود. او را به خاطر تصمیمات سیاست خارجی خود در مورد روسیه، چین و افغانستان هدف قرار می دهد.

"آزادی واقعی"

در همین حال، روز جمعه با تجمع صدها نفر از هواداران حزب خان در لاهور، تنش در پاکستان به وجود آمد که وی راهپیمایی به سمت اسلام آباد را آغاز کرد و قصد داشت طی یک هفته نزدیک به 400 کیلومتر را طی کند تا دولت را مجبور به اعلام انتخابات عمومی زودهنگام کند.

حامیان تحریک انصاف پاکستان سوار بر موتورسیکلت های خود و حمل پرچم های حزب در خیابان معروف لیبرتی چوک، جایی که راهپیمایی در عصر از آنجا آغاز شد، تجمع کردند.

حزب خان این اعتراض را "راهپیمایی آزادی حقیقی" نامیده است که به معنای "راهپیمایی برای آزادی واقعی" کشور است.

تظاهرات و راهپیمایی‌های سیاسی سازمان‌دهی شده توسط خان و حزب او دارای سابقه خشونت است که اغلب به سرکوب پلیس منجر می‌شود.ویژگی والدین خوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد