معرفی کتاب های برتر فرهنگ شرکتی در سال 2022

رهبران آخرین غذا خوردن توسط سایمون سینک

Leaders Eat Last در فهرست کتاب های رهبری ما قرار گرفت و جایگاه خود را در دسته فرهنگ شرکت به دست آورد. سایمون سینک که از سبک رهبری خدمتگزار حمایت می کند، اظهار می دارد که فرهنگ های بزرگ به رهبران سخاوتمند وابسته هستند.

 اعضای تیم زمانی احساس ارزشمندی و رضایت می‌کنند که رهبران نیازهای تیم را بر نیازهای خود بالاتر می‌برند. Leaders Eat Last نشان می‌دهد که سازمان‌هایی که دارای فرهنگ مردم اول هستند سطوح بالاتری از همکاری و موفقیت دارند. وقتی کارکنان احساس کنند که از آنها مراقبت شده است، لطف خود را جبران می کنند و به شرکت و تیم متعهد می شوند.بیوگرافی های برتر

 

بدون قوانین: نتفلیکس و فرهنگ اختراع مجدد توسط رید هستینگز و ارین مایر


قوانین بدون قانون توسط رید هستینگز، یکی از بنیانگذاران نتفلیکس و ارین مایر، نویسنده فرهنگ تجارت، ساخته شده است. این کتاب داستان این است که چگونه نتفلیکس فرهنگ انعطاف پذیری و مسئولیت پذیری را ایجاد کرد که کارکنان را به نوآوری ترغیب می کند. این شرکت به خاطر عرشه فرهنگ نتفلیکس معروف است، ارائه‌ای که ارزش‌های اصلی سازمان را با کارمندان، شرکا و طرفداران برند به اشتراک می‌گذارد. نویسندگان با توضیح این تکنیک و سایر روش‌های موفق شرکت، نقشه‌ای را برای شکل‌گیری فرهنگ الهام‌بخش و با عملکرد بالا ترسیم می‌کنند که خلاقیت را تقویت می‌کند.

نقل قول قابل توجه: "هدف من این بود که کارمندان احساس کنند مالک هستند و به نوبه خود، میزان مسئولیتی را که برای موفقیت شرکت می پذیرند افزایش دهم. با این حال، باز کردن اسرار شرکت به روی کارمندان نتیجه دیگری نیز داشت: نیروی کار ما را باهوش‌تر کرد.»راهکار داشتن درآمد بالا

نکات تحصیلی

درک مطلب را بر حفظ کردن اولویت دهید

به راحتی می توان فکر کرد که حفظ کتاب درسی به عنوان مطالعه به حساب می آید. اما در دانشگاه، حفظ کردن فقط شما را به این نتیجه می رساند.تغییرات زندگی برای یادگیری زبان

هنگام مطالعه، درک مطلب را در اولویت قرار دهید. این بدان معناست که به جای خواندن و خواندن مجدد همان صفحات کتاب درسی، مطمئن شوید که مطالب را درک می کنید.

بله، برخی از کلاس ها به حفظ زیادی نیاز دارند - چه معادلات باشد یا صرف فعل. اما همانطور که مرکز یادگیری UNC-Chapel Hill اشاره می کند، اولین قدم در حفظ کردن باید اطمینان از درک مطالب باشد.

جلسات بررسی را بگنجانید

مرور مطالب به حافظه و درک مطلب کمک می کند، بنابراین حتما جلسات مرور منظم را در برنامه مطالعه خود بگنجانید.

یک جلسه مرور ممکن است به معنای مرور یادداشت‌ها برای شناسایی ضعیف‌ترین قسمت‌های شما یا انجام تست‌های تمرینی باشد. برای رسیدگی به هر چیزی که نامشخص است، به تکالیف خواندن و یادداشت های کلاس خود بازگردید. اگر هنوز سؤالی دارید، با استاد یا گروه مطالعاتی خود تماس بگیرید.

نقاط ضعف مطالعه خود را شناسایی کنید

همه پاشنه آشیل مطالعه دارند. و دانستن ضعف در مطالعه شما می تواند به طور قابل توجهی جلسات مطالعه شما را بهبود بخشد.

آیا به راحتی حواس شما پرت می شود؟ با قرار دادن تلفن خود در حالت بی صدا (یا به طور کامل در اتاق دیگر) و استفاده از آن به عنوان پاداش پس از یک جلسه مطالعه متمرکز، حواس پرتی را از بین ببرید. آیا مستعد اهمال کاری هستید؟ برنامه ای تنظیم کنید - و به آن پایبند باشید. آیا در فواصل کوتاه بهترین عملکرد را دارید؟ در مورد تکنیک پومودورو تحقیق کنید و جلسات مطالعه خود را مختصر نگه دارید.

دانشگاه اوهایو انواع استراتژی های مطالعه را برای چالش های مختلف توصیه می کند. با درک آنچه درس خواندن شما را از مسیر خارج می کند، می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید.نکات روز آزمون تافل

چگونه هنگام مطالعه تمرکز داشته باشیم


با استاد خود (و همچنین همتایان خود) ارتباط برقرار کنید.

این یک مؤلفه حیاتی برای موفقیت هنگام مطالعه آنلاین است و اغلب توسط دانش آموزان نادیده گرفته می شود. شاید به این دلیل است که شما واقعاً با آنها آشنا نیستید (استادها گاهی در دوره های آنلاین بیشتر احساس می کنند برادر بزرگ هستند تا یک فرد ملموس) یا به این دلیل که شما آنقدر استقلال دارید که به نوعی تخطی به نظر می رسد.پکیج آموزش اندروید

اما با اساتید خود تماس بگیرید. ارتباط برقرار کنید. سوال بپرس. گزیده ای از پیش نویس ها را ایمیل کنید. حفظ یک رابطه (حتی اگر یک رابطه آزمایشی و آنلاین باشد) با استاد شما ممکن است در نهایت به شما کمک کند و کار شما را بهبود بخشد. و چه کسی می داند؟ شاید این یک راه عالی برای شبکه سازی باشد (که هنوز هم چیزی است که باید دنبال شود، و این فرصت ها هنگام مطالعه آنلاین دقیقاً فراوان نیستند).

همین امر در مورد همسالان شما صدق می کند - همه شما در یک قایق هستید و احتمالاً اکثر آنها از داشتن شخصی برای همکاری با او قدردانی می کنند.

و این برای دانشجویان آنلاین آینده نگر بسیار مهم است: اگر اتفاق مهمی در زندگی شما رخ می دهد که نیاز به توجه فوری و جامع دارد، به اساتید خود اطلاع دهید. توضیح دهید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، زیرا اغلب آنها متوجه خواهند شد. آنها از شما می خواهند که موفق شوید، زیرا موفقیت شما موفقیت آنهاست.

پس با اساتید یا همسالان خود غریبه نباشید! اغلب اوقات، دانش‌آموزان در دوره‌های آنلاین به‌اندازه کافی با معلمان خود ارتباط برقرار نمی‌کنند و خود و نمرات خود را به خطر می‌اندازند در حالی که می‌توانستند به سادگی با استاد خود گفتگو کنند.

این نکات مطالعه برای متمرکز ماندن مفید خواهد بود!

اکنون که ما تمام نکات مربوط به متمرکز ماندن در خانه را به شما ارائه کرده ایم، مطمئن هستیم که می توانید در هر دوره ای که ممکن است یک استاد یا مربی برای شما بارگذاری کند، شرکت کنید. به این به عنوان یک طرح آموزشی اضطراری نگاه نکنید - به این به عنوان جایگزینی نگاه کنید که تا زمانی که آموزش وجود دارد (و دائماً در حال بهبود است) وجود خواهد داشت. حتی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما در حین سفر به جهان باشد تا مطمئن شوید که با مدارک و تحصیلات لازم برای موفقیت دوباره وارد فضای ما می‌شوید!نمره تافل

استراتژی یادگیری موفق زبان

کدام استراتژی های یادگیری زبان موفق ترین هستند؟

یادگیری زبان می تواند کار دشواری باشد. بین تلاش برای یافتن بهترین پلتفرم یادگیری زبان و تطبیق آن با برنامه خود، کار خود را برای شما انجام داده اید. بنابراین هنگامی که برای شروع برنامه زبان خود می نشینید، می خواهید استراتژی های یادگیری زبان مناسبی داشته باشید تا مطمئن شوید که هیچ وقت تلف نمی کنید.زبان انگلیسی روان

شما نمی خواهید یکی از بسیاری از افرادی باشید که هنگام تلاش برای یادگیری زبان دوم شکست می خورید. و راه برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، ایجاد ذهنیت و استراتژی های درست است. در این مقاله، 12 استراتژی یادگیری زبان موفق را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا سریع تسلط داشته باشید.

در بستر مناسب سرمایه گذاری کنید

قبل از برداشتن کتاب زبان یا دانلود یک برنامه، از خود بپرسید که دوست دارید چگونه یاد بگیرید؟ اگر شما فردی هستید که از واژگان متنفر هستید، دانلود Duolingo به شما کمکی نمی کند. و اگر در مورد نشستن در کلاس زبان اضطراب دارید، پول را برای ثبت نام هدر ندهید. احتمال اینکه تحصیلتان را رها کنید و پولتان را از دست بدهید زیاد است. در عوض، روش هایی را برای مطالعه انتخاب کنید که برای یادگیرنده درونی شما جذاب باشد. این باعث می شود در هنگام شروع مطالعه، هیجان زده شوید.

همانطور که در مدرسه درس خواندید، درس نخوانید

آموزش مدرسه اهداف خود را دارد، اما معمولاً در آموزش زبان های خارجی شکست می خورد. بسیاری از افرادی که سال ها و سال های تحصیل را از دبستان تا دبیرستان می گذرانند، چیز زیادی یا اصلاً از کلاس های زبان خارجی خود به یاد نمی آورند. این به این دلیل است که تنظیمات و استراتژی های کلاس درس اغلب بر تست کردن تمرکز می کنند، نه مکالمه، برای سنجش موفقیت.

هنگامی که به دلیل اینکه می خواهید زبان دوم را یاد می گیرید، لازم نیست نگران قبولی در آزمون های استرس زا باشید. مطالعه زبان مقصد به روشی که می خواهید بسیار لذت بخش تر خواهد بود و در پایان بسیار موفق تر خواهید بود. تقویت زبان برای معلم ها