استراتژی یادگیری موفق زبان

کدام استراتژی های یادگیری زبان موفق ترین هستند؟

یادگیری زبان می تواند کار دشواری باشد. بین تلاش برای یافتن بهترین پلتفرم یادگیری زبان و تطبیق آن با برنامه خود، کار خود را برای شما انجام داده اید. بنابراین هنگامی که برای شروع برنامه زبان خود می نشینید، می خواهید استراتژی های یادگیری زبان مناسبی داشته باشید تا مطمئن شوید که هیچ وقت تلف نمی کنید.زبان انگلیسی روان

شما نمی خواهید یکی از بسیاری از افرادی باشید که هنگام تلاش برای یادگیری زبان دوم شکست می خورید. و راه برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، ایجاد ذهنیت و استراتژی های درست است. در این مقاله، 12 استراتژی یادگیری زبان موفق را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا سریع تسلط داشته باشید.

در بستر مناسب سرمایه گذاری کنید

قبل از برداشتن کتاب زبان یا دانلود یک برنامه، از خود بپرسید که دوست دارید چگونه یاد بگیرید؟ اگر شما فردی هستید که از واژگان متنفر هستید، دانلود Duolingo به شما کمکی نمی کند. و اگر در مورد نشستن در کلاس زبان اضطراب دارید، پول را برای ثبت نام هدر ندهید. احتمال اینکه تحصیلتان را رها کنید و پولتان را از دست بدهید زیاد است. در عوض، روش هایی را برای مطالعه انتخاب کنید که برای یادگیرنده درونی شما جذاب باشد. این باعث می شود در هنگام شروع مطالعه، هیجان زده شوید.

همانطور که در مدرسه درس خواندید، درس نخوانید

آموزش مدرسه اهداف خود را دارد، اما معمولاً در آموزش زبان های خارجی شکست می خورد. بسیاری از افرادی که سال ها و سال های تحصیل را از دبستان تا دبیرستان می گذرانند، چیز زیادی یا اصلاً از کلاس های زبان خارجی خود به یاد نمی آورند. این به این دلیل است که تنظیمات و استراتژی های کلاس درس اغلب بر تست کردن تمرکز می کنند، نه مکالمه، برای سنجش موفقیت.

هنگامی که به دلیل اینکه می خواهید زبان دوم را یاد می گیرید، لازم نیست نگران قبولی در آزمون های استرس زا باشید. مطالعه زبان مقصد به روشی که می خواهید بسیار لذت بخش تر خواهد بود و در پایان بسیار موفق تر خواهید بود. تقویت زبان برای معلم ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد