نکات تحصیلی

درک مطلب را بر حفظ کردن اولویت دهید

به راحتی می توان فکر کرد که حفظ کتاب درسی به عنوان مطالعه به حساب می آید. اما در دانشگاه، حفظ کردن فقط شما را به این نتیجه می رساند.تغییرات زندگی برای یادگیری زبان

هنگام مطالعه، درک مطلب را در اولویت قرار دهید. این بدان معناست که به جای خواندن و خواندن مجدد همان صفحات کتاب درسی، مطمئن شوید که مطالب را درک می کنید.

بله، برخی از کلاس ها به حفظ زیادی نیاز دارند - چه معادلات باشد یا صرف فعل. اما همانطور که مرکز یادگیری UNC-Chapel Hill اشاره می کند، اولین قدم در حفظ کردن باید اطمینان از درک مطالب باشد.

جلسات بررسی را بگنجانید

مرور مطالب به حافظه و درک مطلب کمک می کند، بنابراین حتما جلسات مرور منظم را در برنامه مطالعه خود بگنجانید.

یک جلسه مرور ممکن است به معنای مرور یادداشت‌ها برای شناسایی ضعیف‌ترین قسمت‌های شما یا انجام تست‌های تمرینی باشد. برای رسیدگی به هر چیزی که نامشخص است، به تکالیف خواندن و یادداشت های کلاس خود بازگردید. اگر هنوز سؤالی دارید، با استاد یا گروه مطالعاتی خود تماس بگیرید.

نقاط ضعف مطالعه خود را شناسایی کنید

همه پاشنه آشیل مطالعه دارند. و دانستن ضعف در مطالعه شما می تواند به طور قابل توجهی جلسات مطالعه شما را بهبود بخشد.

آیا به راحتی حواس شما پرت می شود؟ با قرار دادن تلفن خود در حالت بی صدا (یا به طور کامل در اتاق دیگر) و استفاده از آن به عنوان پاداش پس از یک جلسه مطالعه متمرکز، حواس پرتی را از بین ببرید. آیا مستعد اهمال کاری هستید؟ برنامه ای تنظیم کنید - و به آن پایبند باشید. آیا در فواصل کوتاه بهترین عملکرد را دارید؟ در مورد تکنیک پومودورو تحقیق کنید و جلسات مطالعه خود را مختصر نگه دارید.

دانشگاه اوهایو انواع استراتژی های مطالعه را برای چالش های مختلف توصیه می کند. با درک آنچه درس خواندن شما را از مسیر خارج می کند، می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید.نکات روز آزمون تافل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد