چگونه هنگام مطالعه تمرکز داشته باشیم


با استاد خود (و همچنین همتایان خود) ارتباط برقرار کنید.

این یک مؤلفه حیاتی برای موفقیت هنگام مطالعه آنلاین است و اغلب توسط دانش آموزان نادیده گرفته می شود. شاید به این دلیل است که شما واقعاً با آنها آشنا نیستید (استادها گاهی در دوره های آنلاین بیشتر احساس می کنند برادر بزرگ هستند تا یک فرد ملموس) یا به این دلیل که شما آنقدر استقلال دارید که به نوعی تخطی به نظر می رسد.پکیج آموزش اندروید

اما با اساتید خود تماس بگیرید. ارتباط برقرار کنید. سوال بپرس. گزیده ای از پیش نویس ها را ایمیل کنید. حفظ یک رابطه (حتی اگر یک رابطه آزمایشی و آنلاین باشد) با استاد شما ممکن است در نهایت به شما کمک کند و کار شما را بهبود بخشد. و چه کسی می داند؟ شاید این یک راه عالی برای شبکه سازی باشد (که هنوز هم چیزی است که باید دنبال شود، و این فرصت ها هنگام مطالعه آنلاین دقیقاً فراوان نیستند).

همین امر در مورد همسالان شما صدق می کند - همه شما در یک قایق هستید و احتمالاً اکثر آنها از داشتن شخصی برای همکاری با او قدردانی می کنند.

و این برای دانشجویان آنلاین آینده نگر بسیار مهم است: اگر اتفاق مهمی در زندگی شما رخ می دهد که نیاز به توجه فوری و جامع دارد، به اساتید خود اطلاع دهید. توضیح دهید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، زیرا اغلب آنها متوجه خواهند شد. آنها از شما می خواهند که موفق شوید، زیرا موفقیت شما موفقیت آنهاست.

پس با اساتید یا همسالان خود غریبه نباشید! اغلب اوقات، دانش‌آموزان در دوره‌های آنلاین به‌اندازه کافی با معلمان خود ارتباط برقرار نمی‌کنند و خود و نمرات خود را به خطر می‌اندازند در حالی که می‌توانستند به سادگی با استاد خود گفتگو کنند.

این نکات مطالعه برای متمرکز ماندن مفید خواهد بود!

اکنون که ما تمام نکات مربوط به متمرکز ماندن در خانه را به شما ارائه کرده ایم، مطمئن هستیم که می توانید در هر دوره ای که ممکن است یک استاد یا مربی برای شما بارگذاری کند، شرکت کنید. به این به عنوان یک طرح آموزشی اضطراری نگاه نکنید - به این به عنوان جایگزینی نگاه کنید که تا زمانی که آموزش وجود دارد (و دائماً در حال بهبود است) وجود خواهد داشت. حتی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما در حین سفر به جهان باشد تا مطمئن شوید که با مدارک و تحصیلات لازم برای موفقیت دوباره وارد فضای ما می‌شوید!نمره تافل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد